Hemfärd

Nu har jag packat färdigt väskan - förutom datorn då som snart ska packas ner. Sitter och lyssnar på lite bra musik, man blir på sånt bra humör av musik och man har sånna minnen av vissa låtar, kan lätt sitta och drömma mig bort för ett tag. Hunnit med lite plugg nu på dagen med betoning på lite :/ Måste komma igång lite mer med övningarna och så men har ju läst det mesta nu i alla fall och blir till att läsa lite på tåget. Ska verkligen försöka få lite plugg gjort nu medan jag är hemma - men mycket annat som skall hinnas med också.

Blir mat hos mamma & Jocke ikväll, sen kika en film och spela lite buzz :) Jag vann förra gången så jag var så nöjd!! Sen imorrn ska mycket hinnas med - träffa kusin, träna, ner på smedjan för att sola, klippa mig, noppa ögonbrynen och kanske få en ansiktsbehandling, sen ska jag och älskling ut och äta på kvälllen. Lördagen är hemlig än så länge, uppdaterar om det sen och söndagen blir bara en mysdag med Kristoffer - är ju trots allt alla hjärtans dag :)

Och sen var det att försöka klämma in lite plugg däremellan. Men ska försöka vara ledig också för nästa vecka kommer att bli tung! Hittat en grupp att skriva min uppsats med nu iallafall, två stycken killar. Tror faktiskt att jag skrivit ett arbete med en av dem tidigare?!! Jag hoppas verkligen på att det ska gå bra och att vi komma kunna jobba bra tillsammans, man ska ju ändå jobba så nära varandra under en sån pass lång tid! Men det blir vad man gör det till helt enkelt.

Nu ska jag skruva upp volymen och drömma mig bort :) Bussen ner till stationen går om tjugo så har lite tid över..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: