Lite uppdatering

Ny vecka igen då - tiden bara försvinner, nästan lite otäckt vad snabbt det går! Helgen bara försvann, men den var i alla fall mycket trevlig. Dock hann jag inte ens med hälften av vad jag hade velat! Men vart massa mys med älsklingen och sen förfira vi pappa lite på Lördagen. Hyrde bubbel och köpte ut mat och så ut dit, var ett ganska stort gäng så det var riktigt trevligt :)

Jag måste ta och hitta mer motivation och ork till det mesta nu känner jag. Plugget går lite sisådär, får nåt ryck ibland men måste verkligen ta tag i det nu, rejält! Men motivationen den här tiden på året är lite sisådär, man bara går och väntar på solen och varmare tider.  Har satt igång med inlämningsuppgiften idag ialla fall och det verkar gå framåt. Måste verkligen repetera bokföringen! Kommer förmodligen att läsa nån kurs i sommar istället för att jobba och då funderar jag nog på att läsa lite bokföring igen enbart för att repetera! Vill ju verkligen kunna den sen när man går ut och just nu känns det lite si och så med det. Men får repetera lite nu under denna kursen också så. Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra att läsa nån kurs i sommar istället. Lägga upp sin egen tid, och sen ska jag som sagt repetera lite och sen tror jag att det kanske blir nån liten annan extra kurs, kanske lite marknadsföring?! Blir ju lite som jag kan ha utöver min examen sen så gör ju heller inget om det bara är repetition. Har man kanske lite tid över till annat i sommar också :) Sola, bada, umgås och bara vara .. Det kan man ju verkligen behöva. Pengamässigt funkar det ju också eftersom jag inte har nån hyra över sommaren heller så ..

Hmm om jag skulle ta och fixa lite kaffe och kanske faktiskt ta och göra nåt vettigt ??

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: