Lördag

Men känns verkligen inte som det. Veckan gick så fort och sen får man inte så mycket helg känsla när man vet att man har massor av plugg framför sig. Men men, hoppas på att nästa vecka också går ganska snabbt, för nästa helg kommer bli betydligt roligare än denna!

Tog i alla fall en lång sovmorgon idag - oerhört skönt var det att sova ut! Sen har jag bara tagit det lite lugnt, kikat lite tv och så där .. Men ska väl snart ta itu med allt som skall hinnas med idag. Min lägenhet ser rent ut sagt förjävlig ut! Så en storstädning står på schemat, har även tvättid vid ett tror jag det var och sen ska jag som sagt hinna med plugg också. Vill hinna till gymmet en sväng också men såg att de stänger redan vid fem idag så får se lite hur det blir med tid och så. Annars får det nog bli en promenad eller nåt så man får röra lite på sig. Usch om man skulle ta och sätta igång då? Har verkligen ingen lust!!

Saknar mitt

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: