Ny vecka

Gud vad dagen har gått snabbt idag. När jag vakna av klockan imorse ville jag inget annat än att bara gå och lägga mig igen! Jag nästan diskuterade med mig själv i huvudet om att jag kanske kunde göra det också. Men NEJ kom jag sen fram till, måste vara med på dessa föreläsningar. De är inte som i alla andra kurser där man kunde hoppa en föreläsning och lära sig själv, om inte bättre, hemma med hjälp av föreläsningsanteckningarna. Men tanken på den varma sköna sängen far genom huvudet trots allt men man får försöka pressa bort den för när man väl kommer ut har man ju piggnat till. Dock var föreläsningen ganska seg idag, blir ju lätt så när man är trött och ska försöka koncentrera sig på allt som sägs. Men direkt vi sätter igång med övningsuppgifter känner jag att det är lättare att hänga med .. På onsdag kommer inlämningsuppgiften delas ut, har ju hört från tidigare studerande att den inte ska vara den enklaste precis - men förhoppningsvis förstår man till slut och lär sig då också mycket av den.

Gick till gymmet vid lunch, körde ett armpass som jag bestämt mig för - och det känns nu! Men det är väl så det ska vara?! ;) Så skönt att vara igång med träningen igen. Imorrn blir det nog ett step up pass och lite benövningar på gymmet.

Somnade av för en stund sedan - riktigt skönt men jobbigt att man ska bli så trött så här i efterhand. Ska snart fixa med lite disk och sen äta lite kvällsmat. Sen blir det kvällsfika vid Camilla runt åtta tiden ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: