Ont i magen

Dagen idag började ju inte så bra - magen började krångla. Kännt på mig i flera dagar nu att det varit påväg. Så en halvtimme innan jag skulle iväg imorse satt de igång. Hade inget nummer heller till nån i min grupp som jag skulle möta upp. Men fick tag på ett genom hitta.se så löste sig. Varit hemma nu på förmiddagen, men bidragit en del ändå genom att göra en del hemma som jag skickat in. Magen känns lite bättre nu så ska nog vandra dit nu snart lagom til lunch. Försöka få nån mat i magen också, blir nog att köpa en macka på kåren och sen hålla tummarna att magen håller sig lugn!!! Kommer nog sitta sen till fyra i alla fall .. Känner att jag måste gå dit en sväng i alla fall, får sånt dåligt samvete när man inte är där. Sen är det verkligen extra viktigt att alla förstår alla delar vi gör i den här uppgiften eftersom alla kommer testas och alla ska kunna förklara ..

Så som sagt, får hålla tummarna att magen håller sig bättre. Ska packa väskan nu och göra mig redo att vandra iväg ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: