Sommar längtan

Då var det redan Söndag, tiden verkligen bara flyger iväg. Igår hade jag trevligt besök av Mamma & Anne. Vi var ut på hälsomässan och kikade runt lite, fanns en hel del intressant och hitta en jätte fin ring , dock råkade den följa med mamma hem. Efter mässan åkte vi in till stan igen, käkade god mat på Köket och drack lite vin. Sen gick vi till Harrys och tog en drink och en öl - riktigt god strawberry daiquiri ;) Vart en trevlig förmiddag/eftermiddag. Har bestämt att tills nästa gång blir de kvar och kanske tar med sig några till - blir när det blir lite varmare ute och man kan sitta på nån uteservering, längtar! Vill verkligen ha vår och sommar nu, jag är så trött på all denna snö - vill spy på det! Känns som en evighet nu bara men står väl inte på förens vi är där.

Resten av dagen igår spenderades hemma framför gamla avsnitt av desperate housewifes vilket var ett skönt avslut efter dagen. Även om drinkar alltid ger mersmak ;) Mamma ville ha med mig hem där ett tag och erbjöd sig att betala tåg så jag kunde komma tillbaka idag. Var faktiskt riktigt frestad men får bli en annan vända. Har lite som måste bli gjort idag - även om jag hitills inte direkt fått mycket gjort. Men har verkligen massa läsning att ta itu med, så vi får se hur duktig jag varit i slutet av dagen! Vill försöka komma iväg till gymmet också. Dock har jag oerhörd träningsvärk i benen då jag ökade med lite vikter senaste vändan. Så kommer jag iväg blir det definitivt en armvända.

Nu ska jag läsa lite till innan det är dags för att börja med maten, blir nog lövbit med nån god sås och nått till idag.



Mamma & Anne :)



Riktigt mumsig mat - skulle ju ha tagit kort innan jag börjat äta av
den såklart, men ändå :p


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: