Söndag

Då var det snart slut på denna helg också. Idag fyller pappa 50 så stoort grattis till honom :) Tyvärr kunde man inte vara hemma idag. Hade gärna velat träffa släkt osv, men men. Istället får jag sitta här och plugga. Inte satt igång än och känner verkligen inte för det. Idag är en sån där dag jag bara vill ligga i soffan och inte göra nånting. Men måste fixa med en del saker i alla fall.

Haft en skön söndag morgon i alla fall. Tog sovmorgon även idag, sen vart det sen frukost framför How i meet your mother med gröt och kaffe. Men måste väl snart sätta igång med det som skall hinnas med. Har en del plugg, gör lite övningar och läsa lite i boken. Sen måste jag kika igenom inlämningsuppgiften också så vi vet vart vi ska börja imorrn. Ska även dammsuga (vart sent igår med städningen så väntade med det tills idag) och bädda rent i sängen. Sen ska jag också hinna med nån slags träning idag - gym, power walk eller lite hemmaträning lite beroende på hur det blir med tiden. Sen tänkte jag äntligen kasta i lite färg i håret - haft det hemma jätte länge nu men liksom inte blivit av fast det går så snabbt, men idag ska jag ta mig i kragen! Till kvällen blir det fika vid Camilla också :) Så en hel del som ska hinnas med idag med andra ord - kanske dags att sätta igång?

Grattis pappi :) ♥ (Bild från vårt förfirande vid bubblet förra helgen)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: