Thank god is Friday

Sköönt med slutet på veckan - kommer bli en underbar helg också :) Började dagen idag med att läsa några sidor i inkomstskattsboken sen prata jag med mamma i telefon. Skulle bara fråga om hon hade lust att käka lite lunch idag men som alltid drar samtalet iväg och det slutar med att vi disskuterat allt mellan himmel och jord. Kom fram till att vi ska äta lunch iaf. Jag ska snart fixa till håret och sen vandra in mot smedjan. Blir mat från hong kong och sen ska mamma noppa lite ögonbryn och klippa min lugg och sen får vi se om vi hinner med lite mer. Kanske lite solning och kanske en ansiktsbehandling - skulle vara riktigt skönt faktiskt!

Hoppar gymmet idag, Kristoffer skulle dit redan vid två så blir lite ont om tid. Har extrem träningsvärk också så det gör väl inte så mycket om man kanske tar och vilar en dag. Ikväll blir det middag med älskling på akropolis iaf - mys! Ska komma ihåg och svänga förbi affären och köpa lite fika till imorrn också. Ska svänga förbi vid pappa då och fika lite eftersom jag inte är hemma nästa helg när han fyller år.

Får se om jag ska klämma in en liten träff med Sandra också under dagen, annars ska jag försöka hinna träffa henne imorrn förmiddag. Blir i alla fall en lugn fredag kväll sen med Kristoffer :) Ska bli riktigt skönt..

Pratat med en av killarna jag ska skriva uppsatsen med idag också. Han berättade lite om den andra killen som skall vara med och om att han har ett heltidsjobb! Och att han helst brukar vilja ses efter fem, sex tiden på kvällen?! De har tydligen skrivit ett PM tillsammans förut och det visade sig att den ena fick skriva det mesta. Men han sa också att vi får ta en diskussion med honom om det för man måste ju lägga ner väldigt mycket tid på kandidatuppsatsen, det räcker ju liksom inte bara med kvällar. Och om det inte fungerar med honom får vi antingen skriva det själva eller hitta nån annan helt enkelt. Kändes bra att han resonerar likadant som mig i alla fall. Jag tycker att om man ska jobba samtidigt som man studerar får man se till att det funkar annars ska man koncentrera sig på det ena! Och att ha ett heltids jobb samtidigt som man studerar på heltid är kanske inte den bästa kombinationen. Som sagt kommer inte bara kvällar räcka till att skriva uppsatsen och tänker inte skriva den åt honom! För tydligen klagar han på att han brukar vara trött på kvällarna också ... Vi får se hur det går, men ska ses till veckan i alla fall ..

Nu måste jag sätta igång och göra mig i ordning..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: