Tidsbrist

Hmm som vanligt, vart tog den här dagen vägen? Den började i alla fall med fyra timmars föreläsning i beskattningsrätt. Gick ganska snabbt idag ändå, tiden går alltid snabbare när man går igenom massa exempel! Man blir mer intresserad och hänger med mycket bättre också. Efter föreläsningen satt vi en stund med inlämningsuppgiften. Känner mig lite stressad med den, särskilt då vi ska börja förbereda för uppsatsen i nästa vecka. Och sen när några i gruppen, typ de flesta har jobb osv och inte kan sitta hela dagar, eller lite längre på vissa dagar. Är ju så mycket mer som ska hinnas göras, hoppas verkligen att tiden inte ska bli några problem men börjar faktiskt bli lite nervös!

Vart inte gymmet idag som jag hade tänkt. Var i skolan till cirka halv fyra och sen hem och åt lite smått, sen har jag haft lite slötid och sen plockat lite osv. Nyss diskat massa, men nu håller jag på och lagar mat så snart har jag mer disk igen, pust! Ska hinna med lite små plugg innan läggdags idag också. Imorrn ska vi sitta hela dagen med inlämningsuppgiften, så blir nog hem och plugga efter det också. Men som det ser ut nu siktar jag in mig på träning fredag, lördag och söndag i alla fall. Hade gärna velat hinna med en extra dag denna vecka, men ser tajt ut .. Kanske hinns det med fyra pass nästa vecka?!!

Nu kanske spaghettin är klar? Blir spaghetti med tonfisk och paprika&chili cream fraiche. Mums :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: