Torsdag

Har mycket att göra idag egentligen - men ändå sitter jag bara här framför datorn och får inget gjort. Inte kom jag upp i tid imorse heller, vart sovmorgon, vilket i och för sig var riktigt skönt ! Är ofta så att när jag har mycket som måste göras så blir det liksom ingenting istället. Men kan verkligen inte bara slöa idag - måste ta mig i kragen.

Vad som ska hinnas med idag:

Massa läsning av kurslitteratur - egentligen skulle jag behöva läsa 300 sidor men vi får se hur långt jag hinner.

Städa - eller framförallt ta hand om disk och sen är det bara lite småplock. När man bor på en yta av 29 kvadratmeter blir lätt hela lägenheten att se väldigt stökig ut om man inte diskat!

Webinarium klockan ett - aldrig haft förr. Men ska ha en genomgång av skatteprogrammet över internet, ska bli spännande att se hur det fungerar ..

Träning - lär hinna ner på gymmet för en benvända. Skulle egentligen ha varit där igår men hade sån värk i benhinnorna. Jag hoppas det är bättre nu, får ta det lite lugnt med cross och löpträningen. Men styrkan ska nog funka :)

Det är nog bäst jag sätter igång, tiden tycks bara rinna iväg nu för tiden så ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: