Ingen rubrik

Funkade inte att logga in igår så vart inget blogginlägg då. Hade inte så mycket för mig igår ändå så. Var mest hemma och pluggade.

Fick tråkiga nyheter i måndags också - kommer inte kunna skriva min kandidatuppsats med Camilla. Jätte trist eftersom vi redan hade hunnit hitta ett ämne som vi båda var intresserade av och som jag tror hade kunna blivit roligt att jobba med. Men har sökt efter annan medförfattare nu och skrivit till två killar som vill skriva om redovisning/revision så får väl se om man får nå svar där. Man vill ju ha en grupp och ett ämne så snabbt som möjligt eftersom man ska börja på förarbetet snart, och känns stressande att inte veta vem man ska skriva med  :( Hoppas att det löser sig snabbt!

Hämtade ut associationsrätten idag - fick ju nåt fjuttigt poäng från godkänt. Så tänkte jag skulle kika vad som gick fel och så eftersom det ändå kändes helt okej när jag gick därifrån. Fatta ingenting av hans rättning?! Skrivit jätte konstigt med poäng och nån fråga jag kände mig säker på hade jag typ inte fått nå poäng alls. Och hur jag än räknar poängen får jag det inte till det han skrivit. Måste sätta mig och kika det igen och kanske fråga honom, kan ju vara bra inför omtenta och veta vad man gjort fel ... Omtentan är dock redan nästa fredag så vet inte riktigt om jag kommer kunna hinna plugga till den eftersom vi ska börja med inlämningsuppgiften i beskattningsrätten nu i veckan. Så får se, man kan ju alltid gå dit och chansa i vilket fall som helst.

Haft föreläsning idag - höll som vanligt på att somna. Inte för att de är tråkigt egentligen utanför att man sitter still så länge och sen känns det verkligen att den börjar en timme tidigare. Efter föreläsningen tog jag mig ner till gymmet, vart ett pass för benen idag. Kommer nog göra ont att röra sig imorrn ;) Och träningsvärken från i måndags sitter kvar i armarna. Skulle vilja träna imorrn innan tåget hem men vi får se, annars tar jag med mig kläder hem och tjatar med mig krille nån dag, han ska säkert till gymmet på fredag i alla fall.

Inte hunnit med så mycket mer idag, efter att man haft lång föreläsning, tränat, lagat mat och sedan ätit är man bra slut. Råkade somna av en sväng och när jag vakna var jag helt yr och trodde att jag hade försovit mig! Usch och jätte trött blir man efter när man somnar sådär. Ska försöka orka läsa lite idag, men sen blir det att sitta med övningsuppgifter imorrn. Funderar på om jag ska slänga i lite färg i håret nu ikväll också, tänkt och göra det jätte länge men bara skjutit på det hela tiden ..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: