Nu får det vara nog

Blää måste gå ner några kilo nu så är det bara. Att ha varit sambo hela sommaren, varit utomlands på all inclusive osv. har satt sina spår. Känner att alla kläder stramar, orka! Nej som sagt räcker nu. Nu har jag skrivit det här också så nu kan jag ju inte bara skippa det :p

Ska försöka plugga idag. Men inte så lätt när man känner sig lost i denna kurs. Har fortfarande kli på lärarna. Ingen uppdatering alls! Och inget går efter planeringen, allt kommer ut för sent. Väldigt frustrerande! Men måste försöka läsa så mycket jag bara kan denna vecka i alla fall. För i nästa vecka börjar en ny kurs som jag är riktigt nervös inför. Jätte mycket att göra! Lånade böcker igår och fy säger jag bara. Och kommer vara seminarium på litteraturen också under tiden så måste kunna det. Var också så längesen jag läste engelsk kurslitteratur nu och i denna kurs var det två böcker, varav en på 900 sidor ! :/ Men jag ska klara denna kurs, kommer nog bli en av de största utmaningarna hitills såvitt jag hört kring den. Hmm spännande. Konsultation och affärsrådgivning på avancerad nivå. Sen samtidigt kommer jag ju att läsa beskattningsrätt 2 också eftersom den är på halvfart hela terminen. Som sagt stor utmaning!

Dags att sätta igång och läsa lite.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: