Torsdag

Då var det snart helg igen. Blää vad tiden går fort och man hinner inte med nånting känns det som. Börjar bli nervös inför kursen som startar i nästa vecka. Brukar inte vara nervös innan kursstart, utan det är då det brukar kännas spännande och intressant med nåt nytt. Men blir första kursen jag ska läsa på avancerad nivå och jag har haft dåligt plugg motivation nu på senaste. Hoppas att det kommer att ändras nu när man får lite mer regelbundna uppgifter. Skönt ska det bli med föreläsningar i alla fall! Hoppas lärarna i denna är bra också, mycket därför jag pluggat dåligt i den andra kursen, man vet inte riktigt vad man ska göra och då blir det lätt att man gör annat. Det tror jag i alla fall kommerr vara klart i den nya kursen. Enligt schemat så är de ju inlämningar och seminarium varje vecka så kommer ha fullt upp..

Glömde uppdatera igår. Men finns inte så mycket att säga heller. Var hemma i min ensamhet och plugga så, läst mest och även försökt göra lite anteckningar. Matmässigt vart lite sisådär igår :p Vart inte så regelbundet eftersom jag sov lite länge. Lagade blomkålsgratäng med skinka i som vart både lunch och middag. Mums :) I övrigt hade jag inte mycket aptit, men lite utspritt under dagen vart det 2 koppar kaffe, några finncrisp med jordnötssmör (ny favvo), en babybell och lite nötter. Haha som sagt inte världens bästa dag igår. Men relativt lite kolhydrater i alla fall. Bra att låta bli när man är stillasittande och bra för min mage också! Känner redan att den känns plattare. Inte att man gått ner i vikt, men att den inte känns lika svullen som den typ alltig gör annars.

Idag blir det att läsa ut en av böckerna, sen ska jag vandra ner på stan och uträtta lite ärenden. Ska även upp till skolan efter det och skriva ut lite papper. Får se om jag sitter kvar där sen och läser lite eller inte, beror lite på vad klockan blir. Sen slutligen hem och packa, skulle kunna ta ett kvällståg ikväll om jag vill slipper de bli så stressigt imorrn, får se hur jag gör.

Men nu ska jag laga lite lunch i alla fall. Fetaost biffar med champinjoner i vitlök + bönor och nån grönsak, lutar mot nåt enkelt som morot.

Puss ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: