Vart tog dagen vägen?

Blää känner inte att jag fått nånting gjort idag! Ska försöka läsa lite till nu i alla fall och hoppas på att morgondagen kommer gå bättre. Som sagt behöver jag verkligen plugga i denna kurs eftersom den definitivt kommer att hamna i skymundan när nästa kurs börjar. Men man får inte så bra motivation när det inte känns så seriöst. När typ inget går efter planeringen och man inte riktigt vet vad man ska göra för att det finns  så dålig information. Men nog tjatat om det nu!

Ikväll är det tv-kväll. Så ska läsa lite och sen mysa ner mig med massa tända ljus. Helst hade man ju velat ha nå gott och tuggat på. Men ska ju verkligen försöka låta bli nu, framförallt i veckorna! Tänkte jag skulle skriva här lite vad jag äter om dagarna. Mest för att motivera mig själv. Så de som inte är intresserade kan ju bara läsa allt annat :p

Frukost: 2 ägg och 1 ½ kopp kaffe
Lunch: Lax med cream fraiche och fetaost + Sallad (salladsmix, gurka, majs)
Mellanmål: Skål med yoghurt
Middag: Röra med lövbit, champinjoner, bönor och lite matgrädde.

Ska försöka skära ner på kolhydrater som kanske syns. Men kommer inte kunna utesluta helt, men till stor del. Vill ju kunna träna så behöver kolhydrater. Sen kan jag inte äta alltför mycket fett (vilket ju behövs om man ska utesluta kolhydrater helt) i maten på grund av magen så. Men vet i alla fall att min mage mår bättre när jag skär ner på kolhydraterna, så hoppas att den ska bli bättre nu om jag försöker vara lite nyttigare.

Jobbigt bara att man ska vara sugen på en massa gott jämt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: