Börja blogga igen

Nu har jag haft ett väldigt långt uppehåll, men ska försöka få igång bloggen igen. Bytt design, kunde inte bestämma mig för hur jag ville ha det så hitta denna gratis design. Så har den ett tag tills jag får lite inspiration :) Dagen idag finns inte så mycket att säga om. Har vart lite av en slappardag, förstår inte hur dagen kunnat gå så snabbt med tanke på hur lite jag fått gjort. Hunnit med ett pass på gymmet i alla fall. Vilket känns i hela kroppen nu. Värker dock tyvärr lite i mina benhinnor denna gång, hoppas på att det ger med sig.

Imorrn kommer mamma på besök en sväng. Är hälsomässa här i Västerås så den ville hon gå på då hon arbetar i branschen. Så blir väl att vandra lite på stan också och så, trevligt :)

Ska se ett avnitt Gossip Girl innan sovdags så blir det mer uppdatering och fix med bloggen imorrn.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: