Ett litet uppehåll

Haft några dagar ledigt hemma, varit jätte skönt :) Lite uppdatering:

Torsdag: Satt i skolan under dagen med Camilla, tog en fika innan hemfärd. Åkte med tåget så jag var framme vid tjugo i sex. Var hem till pappa, åt pizza och umgicks lite med han och bror. Han hade köpt hem lite bubbel som vi drack eftersom jag fyllde år :) Sen vart det några glas vin på det, sånt kan lätt ge mer smak.

Fredag: Tog sovmorgon, riktigt skönt! Gick sedan ner och käkade lunch med krille, hans pappa och Anna. Kul nog hade jag fått typ stämbandsinflamation eller nåt kvällen innan som hade blivit betydligt värre under natten. När jag skulle ringa krille kom det verkligen inte fram ett ljud, jobbigt värre. Så vart en ganska tyst lunch, fick typ sitta och viska. Var sedan upp på smedjan och satt och umgicks lite medan jag vänta in mamma. Åkte hem och baka lite muffins - som vart mums ! Min dåliga röst höll i sig hela dagen, vart typ helt anfådd av att försöka att prata.  Och värst var om de ringde på telefon :p Framåt kvällen gick vi ut och käka lite mat på Hong Kong med Carro, fredrik, johan och hans flickvän. Tur nog var det inge folk så jag hördes fast jag viskade! Var sedan hem till huset och hälsa på, jättefint hade dom fått det. Rösten kom turligt nog tillbaka lite under kvällen, vi tog oss även till lingårn en sväng. Vart en riktigt trevlig kväll iaf :)

Lördag: Lite födelsedagsfika på eftermiddagen sen vart det en del vindrickande hemma vid mamma och Jocke :) Vart ett trevligt gäng, drack och åt gott. Slutade med singstar och jag sjöng tills halsen helt enkelt inte klarade av nåt mer.

Söndag: Försvann väldigt snabbt. Jag och Krille låg och sov bort nästan hela dagen, men var riktigt skönt. Sen vart det bakfylle mat från Elan och en film.

Ja var lite uppdatering det, åkte tillbaka till västerås igår eftermiddag. Har försökt att få lite plugg gjort idag i alla fall. Men sov inte så bra i natt för har fått en sån hemsk hosta nu så var svårt att komma igång. Men har läst lite och så i alla fall och dagen är ju inte slut än så. Sen är det som sagt inte så lätt när man inte riktigt vet vad man ska göra - kassa lärare!! Skulle fått inlämningsuppgiften igår men den har inte kommit ut än, hmm. Och sen vore det inte helt fel om man kunde få lite instuderingsfrågor eller nåt heller så man vet vad som är viktigt.. Måste i alla fall försöka ta mig ork att läsa i denna kurs nu för i nästa vecka börjar en annan på avancerad nivå som i princip kommer att kräva all min tid, börjar bli lite nervös nu.

Långt inlägg :p


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: