Hälsomässa

Ska ta tag i att börja göra mig i ordning alldeles strax. Skulle behöva diska också, får se om jag hinner innan jag ska iväg. Mamma kommer i alla fall på besök idag :) Är mässa ute på Rocklunda. Smed, antik och hälsomässa. Var på mässan förra året också med då var det typ hem och hälsomässa. Så var mycket saker till hemmer, dock inte inredning, utan mer kaminer, värmepumpar, köksluckor och så. Tror denna vända kan bli lite bättre, iaf när man läste beskrivningen. Kan nog finnas en hel del fint denna gång :)

Blir nog att vandra lite på stan också. Får se hur mycket vi hinner, mamma har inte bestämt vilket tåg hon ska ta hem. Går lite dåligt på söndagar, så blir antingen vid fyra eller vid åtta. Tar hon det senare får vi se vad vi hittar på, affärena stänger ju tyvärr.

Nu ska jag dona lite och sen hoppa i lite kläder, sitter fortfarande i morgonrocken.

Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: