I skolan

Sitter i skolan med Camilla och försöker få lite gjort. Går ganska segt och känner mig en aning omotiverad. Är irriterad på läraren vi har i denna kurs! Läser en kurs på distans nu eftersom den kursen jag egentligen skulle läsa vart inställd. Så därför läser jag beskattningsrätt 2 istället. Man tycker ju att uppdateringar och så ska vara bra och många när man läser en kurs över internet, men denna lärare verkar inte riktigt hålla med på den punkten! Har läst distanskurser tidigare (över sommare) som har varit jätte bra och där läraren dagligen varit inne och uppdaterat och svarat på frågor. Men i denna kurs är det alldeles för lite information. Har väntat i 2 ½ vecka nu på svar från inlämningsuppgiften, vilket man fortfarande inte kan se. Han lova först att de skulle komma veckan efter sen skrev han att vi skulle få svar i fredags. Han har varit in och kommenterat men man kan inte se vad och finns ingenstans nåt betyg eller lösningsförslag. Många som frågar frågor, men han är inte in och svarar. Läshänvisningar finns det inte heller! Han kom ut med anteckningar till avsnitt tre nästan en vecka för sent. Och första veckan på kursen var han inte ens inne, då var han bortrest. Inte OK för en lärare tycker jag. Nu har jag fått beklaga mig lite iaf. Hoppas på att han kommer in idag, går in och kikar lite hela tiden. Man vill ju veta i tid om man måste komplettera med något.

Nu ska jag återgå till att läsa lite innan lunch ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: