segpropp

Vaknade och kände mig oerhört seg idag. Mår okej nu men så fort man gör nåt blir man helt slut, kände mig helt slut i hela kroppen efter att jag diskat. Har lite nya disk nu som jag måste orka med, sen lite småplock och dammsugning. Sen är det även dags att packa igen. Åker hem redan imorrn eftersom jag fyller år. Men blir skolan först i några timmar och sedan tåg framåt eftermiddagen. Sen blir det middag hemma vid pappa och sen hem och mysa ner sig med älsklingen :)

Dagen idag finns inte så mycket att skriva om, gått väldigt segt, men orkar som sagt inte göra särskilt mycket heller. Försökt läst lite iaf, och ska läsa lite till sen. Fick i alla fall svar på inlämningsuppgift 1 idag (var på tiden!) och den vart godkänd - skönt! Var lite osäker om jag hade tänkt rätt eller inte, men tydligen hade jag det. Dags att ta hand om den sista disken och sen läsa lite ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: