Torsdag

Snart har en vecka gått igen. Gud vad tiden går snabbt och jag känner att jag inte hinner med nånting. Fått inlämningsuppgiften nu så började med den igår och tänkte sitta med den idag tills den i princip är helt klar! Den ska vara inne på måndag men Krille ville att jag skulle komma hem i helgen. Han kunde inte komma ner så han skulle betala så jag kan komma hem istället :) Så varför inte. Så tänkte bli klar med uppgiften  idag så jag kan kolla igenom allt imorrn och sen ta ett tåg på eftermiddagen. Hoppas på att kunna hinna ner på stan en sväng imorrn också.

Finns inte så mycket mer att berätta egentligen. Gjorde inte alltför mycket igår. Satt med uppgiften, städade och åkte och storhandla med Camilla på Maxi. Så nu är kyl och frys uppfyllda! Hostar som en tok också så därför stannar jag hemma. Skulle nog behöva sitta i skolan egentligen, men orkar inte ta mig dit så hoppas på att få mycket gjort hemma idag. Får helt enkelt sitta tills det är klart, även om de gäller hela kvällen. Tur jag har kaffe hemma :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: