Bilder från nya lägenheten

En del saker som ska fixas.

- Tavlor, väldigt tomt på väggarna just nu
- Måla byrå i köket och soffbord vitt
- Stor grå matta ska nån gång inhandlas till rummet
- Möbler till balkong
- Sätta upp en vit hylla ovanför byrån i köket, har en bara inte orkat satt upp den :p
- Ny badrumsmöbel i vitt, redan hittat den jag ska så när jag har råd så ...

Men det får ske när det sker. Behöver ett jobb först! Sen vet man ju aldrig vart man hamnar sen heller. Men så här ser det ut nu iaf :) : Bilderna är väl kankse inte de bästa, men men ..





Ska upp en tavla ovanför soffan, köpt ramen men inte det som ska vara i än ..



Min TV ser verkligen liten ut, men det funkar just nu ;)















Mamma var duktii och tapetsera :) Denna vägg var grymt ful innan!



Väggarna är beiga, såg gula ut här. Tänkte jag skulle ha två knytbandslängder
också i detta fönster sen



Denna byrå som ska bli vit, sen en hylla ovanför. Ska även sätta tillbaka fönster-
brädan som tidigare suttit i detta fönster, så fula hål.



Bytte ut kökshandtagen idag :) De andra var i ljust trä, så detta vart bättre.



Stor balkong !! Önskar jag hade möbler där nu bara ..

Så bor jag :) Trivs i alla fall nu, det enda som egentligen saknas är mitt hjärta ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: