Blåsväder

Usch vad det blåser, varmt är det ju och solen lyser vilket är helt underbart. Men höll nästan på att blåsa iväg ju. Och inte så kul att vandra runt med påsar som blåser åt alla håll o kanter och en jättetung väska på det! Men men.

Dagen idag inleddes med ett seminarium för PM 1 i uppsatsarbetet. Det gick väldigt bra faktiskt :) Fick inga direkta kommentarer alls.. Sen satt vi oss och planera och diskutera lite hur vi skulle gå vidare. Då jag skulle läsa en massa orka jag inte sitta kvar i skolan så vandrade ner på stan en sväng, hade lite  ärenden att uträtta så. Köpte med en varsin liten macaron till mig och Camilla att mumsa på ikväll (en liten kan man få unna sig, hehe), såg att de dock blivit lite tillplatade i påsen :( men men de smakar nog lika gott för det :p

Gick till gymmet också på vägen tillbaka, körde ett armpass som kommer kännas rejält! men är väl så det ska vara. Känner mig grymt motiverad med träningen nu, toppen! Hemma nu iaf, håller på att laga lite mat. Fick bli enkelt idag - kött, wookade grönsaker och lite bea ;) Sen ska jag läsa lite metod som ska in i uppsatsen, dammsuga och packa. Senare kommer Camilla  som sagt förbi en sväng, umgås och kika criminal minds.

Åker hem imorrn, får se om jag kan lyckas med att ändå uppdatera bloggen nånting nu när jag kommit igång igen och allt :p Brukar vara en del att göra när man är hemma, och denna gång är inget undantag. Åker ett tåg så jag är hemma redan vid lunch imorrn, ska ner på smedjan och bokföra så blir nog lunch på Hong kong. Sen blir det nog till att passa på att sola lite när man ändå är där :) Sen blir det fredagsmys med min älskling!! Lördagen kommer till en början att spenderas ute i gubbo. Hälsa på familjen Göransson-Thelin en sväng och se hur de har det i det nya huset : ) tänkte också köra en premiärgrillning under dagen med krille, joakim och jocke samt några kalla. Får se vad kvällen har att erbjuda sen. Söndagen finns det ännu inga planer för, kanske skönt iaf det blir hårt under lördagen. Ja det var helgen de, nu ska jag väl ta tag i resten av denna dag till att börja med!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: