Börja blogga igen?

Funderar på det, skulle vara skönt att skriva av sig lite då och då. Just nu känns det som att det är så mycket fast det egentligen inte händer nånting! Allt känns väldigt överväldigande, och idag är en sån där jobbig dag när man bara helt enkelt inte har lust till nånting. Varit hemma på lång helg och hela min kropp strejka när det var dags att åka tillbaka till västerås imorse. Ville inget annat än att bara gå och lägga mig igen, ta en lugn dag, laga nåt gott och mysa när älsklingen kom hem.  Idag är en sån där dag när man känner sig ensammast i världen och bara vill kramas! Hemma ensam med massa tankar och funderingar som tillslut gör en galen. Väldigt positivt första blogg inlägg måste jag säga. Men som sagt, ibland är det skönt att bara skriva av sig.

Har varit mycket nu, sista spurten i skolan och man känner hur allvaret kryper tätt inpå. Jobbigare än jag förväntat mig, om två månader står jag där - klar med skolan! men sen då?? just nu vill jag inget annat än att packa ihop mina saker och vara med mitt hjärta hela dagarna. Tyvärr är väl inte livet så enkelt. Sökt ett jobb på hemmaplan, också det enda som finns som har med min utbildning att göra. Vill inte hoppas för mycket för vet då att jag kan komma att bli väldigt besviken.

Ska försöka att fokusera på plugg nu och skjuta annat åt sidan!

Saknar ♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: