Onsdag

Försöka mig på ett lite mer positivt inlägg idag.

Bra start på bloggstarten med att inte blogga igår - men satt så mycket framför datorn och skrev på uppsatsen hela dagen så orkade inte sitta och knåpa ihop ett inlägg. Kanske kan kompensera med minst två idag istället :p Tog lite sovmorgon idag - jag älskar att snooza! Men tyvärr blir man ju nästan bara mer trött. Har massor att göra idag, och känner jag mig själv rätt blir inte allt gjort då. Men ska verkligen försöka mig på att vara effektiv! Nyss druckit lite kaffe och ätit lite sen frukost till "Våra bästa år". Ja jag vet, jätte dålig serie egentligen, men man fastnar lätt och skönt att koppla av och kika på till en kopp kaffe :)

Dagens to - do list ;

- Söka några jobb - fila lite på personligt brev och CV
- Läsa igenom två arbeten till uppsatsseminarium PM1 som är imorrn
- Städa, skulle behövas en storstädning!
- Bokföra åt mamma
- Umgås och kika Grey´s med Camilla

Skulle vilja hinna med och träna en vända också, får se om jag hinner dit en vända ikväll kanske .. Skulle kanske inte tagit den där sovmorgonen ändå ? ;) Träningsvärken börjar komma från igår i alla fall. Mina ben var verkligen helt skakis efter passet igår! Gjorde samma pass som tidigare men la på nåt kilo på varje övning, grymt tufft, vilket kommer att kännas :p Men tänkte köra på det i kanske två-tre veckor nu och  sen lägga på lite ytterligare - nu vill jag se lite resultat! Ska göra samma med de andra programmen  jag har också, så kanske får armarna sig ett riktigt tufft pass idag, får se om man kommer ur sängen imorrn ...


Kommentarer
Mommen

Vet en till som älskar att snooza <3

2011-04-06 15:25:58
URL: http://mommen
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: