Trööött

Känner mig verkligen helt slut! Varit i skolan några timmar på förmiddagen och sen vart det ett benpass på gymmet - grymt bra pass vart det som kommer att kännas massor imorrn! Sen jag kom hem har jag inte fått mycket gjort alls, tog slut på alla krafter. Behöver plugga lite med uppsatsen, ska försöka läsa nån artikel och hoppas på att man inte somnar. Kanske blir det ett bad också så här framåt kvällen innan man myser ner sig i soffan. Skulle verkligen behöva diska, och städa eller huvudtaget, men får vänta till imorrn tror jag, ingen som kommer hit och kollar just nu i alla fall så :p

Ska försöka få i mig en liten grynig drink nu - började med holistic detox igår. Smakar inte så där jätteilla, men just att de är grynigt gör att det inte känns så lockande. Men min kropp behöver det, särskilt magen - får bara hoppas att magen klarar av det också och att det blir bra. Man ska i alla fall dricka drinken två ggr per dag i tre veckor, så återkommer med resultat!

Nu ska jag läsa nån artikel medan jag fortfarande har lite ork. Imorrn blir det skola hela dagen, sen gym o simmning, sen var det ju det där med städningen också ;)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: