Börja blogga igen

Saknat bloggande lite, och idag såg jag att blogg.se skapat en app till iphone, perfekt! Mycket har hänt sen sist, orkar inte gå in på allt, kortfattat kan man väl säga:

- Gått ut skolan i Juni
- Flyttat hem till Smedjebacken igen i augusti. Trivs än så länge väldigt bra, mest för att jag får bo med pojkvännen, har fått tag på en väldigt fin lägenhet och får vara nära vänner & familj - Underbart!
- Fått jobb, ett mammavik som ekonomiassistent i Falun. innebär mycket pendling. Men eftersom det bara är för en period känner jag att det fungerar, bra med lite erfarenhet, inte det lättaste att få jobb utan. Börjar iaf den 10:e :)
- I väntan på jobb valde jag att läsa några extra kurser, dock har suget efter att plugga försvunnit totalt. Men jobbar på, måste läsa en månad till ungefär så att jag får pengar i oktober också eftersom lönen nog inte blir förens i november.

Ja det var lite kort :)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: