Solig höstdag

Fint väder idag :) så vackert att kolla ut nu när alla löv ändrat färg. Sådana här dagar tycker jag om hösten, sen finns annat positivt också, som att att mysa ner sig under en filt med varm choklad, och att ha massor av tända ljus.. Sen modet också så klart, så mycket snygga kläder nu!

Har precis gjort mig i ordning, ska först i väg o mata svärfars katt sen vidare iväg till smedjan och fixa med bokföring. Kanske kommer de in nån trevlig själ och tar en fika :) Deras nya fikahörna är jätte mysig, i övrigt finns en butik med hälsokost, ekologiskt godis, biologiska hudvårdprodukter och smink osv. Sen alla behandlingar och solarium så klart. Lite reklam för mamma så här på morgonen. Mer om smedjan hittar ni på http://www.halsosmedjan.se

Nu måste jag gå om jag inte ska bli sen, hörs lite senare.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: